Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JADI AGENT F.A.M.E T-SHIRT PRINT! HANTAR PELANGGAN @ PROJEK - TERUS DAPAT KOMISEN


F.A.M.E AWESOME PRINTS telah saye bangunkan hasil JERIH PERIH dan SEPAK TERAJANG dunia bisnes printing. Bakal beroperasi di SEREMBAN, saya mencari 10 org agen (kaw. n.sembilan)yang cergas untuk bersama saya meraih side income. Tak kisah anda pelajar,ibu tunggal,berniaga.setiap ejen saya layan equal.

komisen Rm1 setiap helai job yang anda/client anda hantar. Mmg mcm tak berbaloi tapi lau job tu 50 pcs? 100? 500? 1000? Korang keluar modal air liur je. Kita sama sama mencari keberkatan, tamak tak mambawa anda kemana. :)

Servis yang saya tawarkan:- printing, sulam, iron on dan cmyk print

Juga membekal :- ready/custom tee shirt, t-kolar, uniform,mug,baju F1,muslimah, lengan panjang, towel,apron,non woven bag,jersi,cap dan pelbagai produk cenderamata serta buttonbadge/bunting/banner.

Target ejen :- sekolah/ipta/ipts persatuan/kelab kilang geng futsal/penanggah kontraktor swasta/indie lable/politikRestoran/cafe fotographer/designer ...eh. korangkan ejen.. pikir sendiri la. :)

Sebelum tanya harga dari saye, pastikan jenis produk, exp:- tshirt, kaler ape,kuantiti, design bape kaler, bape tempat nak print/sulam dsb. Saya takkan memberi harga tanpa tau semua info tempahan client.kalau diorg tak faham. Educate diorang :)

Selamat mencari job. Saya menunggu berita baik dari anda.

Email design/call/sms :- fame_teeprinting@yahoo.co.uk
0136548884 amm

No comments:

Post a Comment