Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARNAB PUTIH



Assalamualaikum

Hye semua.. cuba anda tengok image arnab kat atas tu

Wah comel gila kan.. nak je pergi pegang arnab tu

Hehehe

Btw arnab pown ada juga pemakanan yang bersesuaian

Kalau makanan tu tak sesuai dengan arnab tersebut

Boleh cirit-birit arnab tu jawabnya

Hehehe.. betul ke?? arnab pun leh cirit-birit ke??

Erm.. iqa pown x tahu

Sebab iqa nie jenis tak bela binatang dalam rumah

Hahaha

Ok kalau anda yang ada bela arnab kat rumah

Dan masih baru dalam penjagaan arnab nie

Apa kata anda cuba usha-usha pemakanan yang mana yang sesuai untuk arnab tersebut

Kat bawah nie iqa letak link page pemakanan arnab


Korang tengok-tengok lar ye


p/s: jaga lah arnab anda dengan selamat ye.. supaya anda tidak menyesal kemudian hari...:)

3 comments:

  1. have a nice day best wishes from Spain

    ReplyDelete
  2. niena: a'ah..comel betul kan arnab 2?? geram je tgok..hehe

    ReplyDelete