Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PROGRAM AFFILIATE AUTO DOWNLINE

Salam kawan2,

Sini aku nak bagi tau produk terbaru keluaran IBCT. Sebelum ni ramai dah kenal IBCT ni dengan SAP. Sekarang ni diorang baru launch produk baru, 10x ganda lebih pantas, 3x ganda lebih hebat.

Mengapa? Sebab 100% dibangunkan oleh diorang, bukan program reseller, bukan MLM. Biar aku citer sket. Baca tau, kalo korang TERRRlambat join karang jangan salahkan aku pulak, awal2 aku bagi tau ni.

Produk ni terbahagi kepada 3 bahagian.

Bahagian pertama, laman replika (contoh: http://er.ibct.my/159). Teknologi SAP akan dapatkan 2 pembelian akses automatik untuk korang dalam tempoh maksima 30 hari.

Untuk 2 pembelian akses automatik pertama di bawah korang akan memberi korang RM55 setiap seorang. Jika 2 pembelian akses pertama tersebut bukan automatik tetapi berdaftar di bawah link korang, korang akan dapat lagi RM35 setiap seorang (total RM90), diikuti RM10 setiap bulan selagi pengguna itu aktif.

Setiap pendaftaran berikutnya daripada link korang pula akan memberi korang komisen pendaftaran RM35, diikuti juga komisen bulanan RM10 untuk setiap pengguna di bawah korang, setiap seorang.

Bahagian kedua adalah iklan di sebelah kanan laman berbentuk segiempat kecil (bersaiz 125x125 piksel). Korang akan dapat meletakkan iklan dengan bebas tanpa had, untuk mengiklan apa sahaja yang korang inginkan, tidak kira iklan itu milik korang atau orang lain.

Bahagian ketiga adalah khidmat pengiklanan. Korang boleh tawarkan khidmat pengiklanan di laman replika korang kepada sesiapa sahaja yang korang inginkan, dengan harga yang korang sendiri tentukan, dengan dibayar terus ke akaun bank korang tanpa melalui kami. Korang bebas meletakkan maklumat bank korang tanpa had.

Selain 3 bahagian utama ini, korang akan dapat had pengeluaran tunai bebas dan pantas. Setiap hasil komisen daripada pembelian akses eR:Kit adalah hak korang. Tidak kira berapa ribu pun pendapatan korang dari laman replika tersebut, diorang hanya caj RM30 sahaja setiap 30 hari, itu pun jika korang aktif. Jika korang tak aktif, tiada sebarang caj dikenakan. Hebat tak?

Seperkara lagi ialah rangkaian. Dalam laman akses, korang akan diberi seorang mentor dan seorang partner. Korang bebas berhubung dengan mereka 100% tanpa campur tangan syarikat. Tujuannya, korang boleh mengatur strategi bersama mentor dan partner, untuk memantapkan lagi pendapatan korang. Korang juga bebas berhubung dengan orang di bawah korang, samada yang automatik atau pun yang korang daftarkan sendiri.

Itulah kehebatan teknologi terbaru dari IBCT. Layari http://er.ibct.my/159 untuk maklumat lanjut dan tempahan segera.

Kalau korang join under aku, korang memang bertuah. Nanti aku email teknik rahsia side income. Kite makan same2, jangan malu2, jangan segan2.

"Nampak Iklan Innity tu? hehe.."

Sehingga kita berjumpa lagi, di puncak kejayaan.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment