Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN DI GOOGLE ADWORDS | PERCUMA 7 HARI / SEMINGGU


Jimat masa dan duit sambil beriklan kepada lebih sejuta pengguna google di malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Rakan sepejabat saya, Wati seorang blogger yang menjual pakaian bayi dan kanak-kanak di blognya. Sayangnya, blog beliau jarang sekali dilawati. Maka susah betul untuk ada orang beli barang jualan dari blognya itu.

Satu hari Wati datang kepada saya, mengadu hal ini. Saya cadangkan kepada beliau untuk menggunakan google adwords untuk mengiklankan blognya bagi menambah pelawat dan juga menambah jualan.

Wati menggunakan adwords selama seminggu. Tapi tiada juga hasil. Bagi Wati google adwords agak sukar untuk digunakan. Wati juga tiada masa untuk belajar dari mula cara penggunaannya.

Saya menawarkan kepada Wati untuk melakukan keyword research, market research, menulis iklan untuk digunakan di google adwords dan analisis iklan tersebut akan kesannya ke atas keuntungan perniagaan beliau.

Pada sebulan yang pertama, bilangan pelawat bertambah 2 kali ganda tapi jualan masih tidak begitu baik. Di hujung bulan setelah melakukan analisis, saya mencadangkan kepada Wati untuk melakukan penambahbaikan kepada blognya, Alhamdulillah jualan bertambah setiap masa.

Wati jimat duit dalam pengiklanan dan paling penting jimat masa kerana dapat memberi tumpuan sepenuhnya kepada perniagaan beliau dan menyerahkan urusan pengiklanan kepada saya.

Adakah anda seperti Wati? Saya boleh membantu anda. Saya ingin menawarkan perkhidmatan pengurusan akaun google adwords anda seperti berikut:-

1- Melakukan keywords research sesuai dengan blog/website dan barang yang anda jual.

2- Menulis sehingga 50 iklan sebulan yang boleh digunakan untuk mengiklan di google adwords.

3- Submit segala keywords dan iklan anda ke google adwords. Anda cuma perlu tentukan bajet harian anda untuk mengiklan.

4- Analisis iklan dan memberi cadangan untuk menambahkan keuntungan dan objektif pengiklanan anda.

Saya ingin menawarkan perkhidmatan ini secara percuma kepada anda yang berminat selama 7 hari (tapi tiada analisis) untuk mencuba perkhidmatan saya.

Selepas 7 hari anda boleh cancel sahaja tanpa perlu membayar apa-apa atau terus menggunakan perkhidmatan saya dengan harga RM200 sebulan.

Email saya sekarang di:- hujanemasx@gmail.com

yang benar,

imran malik

28 comments:

  1. RENTAL SERVICE VAN MPV AND CAR

    About Us
    We are specialized in car,van and mpv rental in shah alam, selangor. We have all types of van mpv and car from budget to luxury vehicles to hire.Its known as "Van Sewa". we have all types of vans and car to rental
    hire. Those who want to rent a van or car just kneed to do a earlier booking by at least a phone call.

    Contact:(+6) 016-9764485 or 017-6707408

    give a call to us and we are ready to help you

    Contact Us
    Email: rentalfasterkl@gmail.com
    Web: www.rentalfaster.com.my (google)
    Phone: +60169764485
    Phone: +6017-6707408
    lot 30
    jalan sentul manis
    sentul
    KUALA LUMPUR
    51000
    Malaysia

    More Information
    24 hours

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOAN OFFER WITH 3% INTEREST RATE APPLY.
      Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loans to interested individuals and companies who are seeking loans with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan to contact us.
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com

      LOAN APPLICATION DETAILS.
      First Name:
      Last Name:
      Date Of Birth:
      Address:
      Sex:
      Phone No:
      City:
      Zip Code:
      State:
      Country:
      Nationality:
      Occupation:
      Monthly Income:
      Loan Amount:
      Loan Duration:
      Purpose of the loan:
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com






















      LOAN OFFER APPLY TODAY FOR MORE INFO.
      Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loans to interested individuals and companies who are seeking loans with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan to contact us.
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com

      LOAN APPLICATION DETAILS.
      First Name:
      Last Name:
      Date Of Birth:
      Address:
      Sex:
      Phone No:
      City:
      Zip Code:
      State:
      Country:
      Nationality:
      Occupation:
      Monthly Income:
      Loan Amount:
      Loan Duration:
      Purpose of the loan:
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com

      Delete
  2. Selamat datang ke Khalifahniaga di www.khalifahniaga.blogspot.com.kami menjual barangan kulit,jam tangan,peralatan memancing, pampers boleh basuh dan barangan am.Dengan harga yang berpatutan. Tel.0193551443 Email abdulnasir7177@yahoo.com BERDAFTAR DENGAN SSM NO PENDAFTARAN 001167247-H.
    Dapatkan jam ice watch,dompet kulit lelaki dan jam hello kitty dgn harga yang berpatutan disini

    ReplyDelete
  3. Salam kepada rakan blogger. Ikuti kami di www.glutaberries.blogspot.com dan www.facebook.com/Glutaberries.B17

    Kami memperkenalkan produk yang berkaitan dengan Gluthathione. Kepada wanita di luar sana yang ingin miliki kulit mulus, gebu layarilah facebook kami.

    ReplyDelete
  4. Perkhidmatan Kereta Sewa Kota Kinabalu
    sila layari :
    http://sewakereta2umurah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Urut Ibu Bersalin, pakej berpantang, pakej pengantin, urut tolak angin, kembali seri,selain itu untuk merawat angin medu, sejuk badan, buah pinggang, batu karang, kanser,dll. untuk pertanyaan lanjut,sila hubungi /SMS/WHATSAPP 03-31621466 / 011-12372712- Pn Qamar @ layari http://qamaranggunbaeutyspa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Khidmat Pakej Urusan Kahwin Nikah Poligami Di Siam Thailand

    Pakej Murah Nikah Lari Kahwin Dua Poligami Di Siam Thailand

    As salam,

    Sy menawarkan khidmat nikah, kahwin, poligami, wali hakim dlm masa 1 jam shj yg dibuat di Pejabat Majlis Agama Wilayah Yala Cawangan Betong. Kwsn ini aman & tenteram tanpa sebarang perintah darurat. Tiada ancaman banjir seperti di Songhkla & Narathiwat. Penduduk di sini jg masih menggunakan bahasa Melayu & Ringgit Malaysia dlm urusan seharian.

    Hanya Negeri Yala mempunyai Pejabat Agama yg trletak 5 minit perjalanan dr Kompleks Imigresen (5 minit shj dr sempadan Malaysia). Jgn percaya dgn kenyataan dr pihak tidak bertanggungjwb krn semua nikah yg dibuat dlm Pej Agama adalah sah & diiktiraf. Ini telah disahkan oleh Pejabat Agama di Malaysia & di Thailand.

    70% nikah yg dibuat di Songhkla & Narathiwat tidak sah dr segi syarak. Saya telah membawa lbh dr 100 psgn tanpa sebarang masalah utk mendaftarkan perkahwinan di Malaysia. Kadi Wilayah Yala trdiri drpd tokoh terkenal seperti Doktor, Pengetua Sekolah, Wakil Rakyat, Dato, Senator, Tuan Guru dan Pegawai Majlis Agama akan menjadi saksi nikah. Sijil Nikah yg asli akan terus diserahkan slps akad.

    Tiada masalah utk daftar di Malaysia krn semua dokumen yg berkaitan akan dibekalkan. Pegawai Agama di sana jg sedia dtg ke Malaysia bg membantu urusan daftar nikah psgn. Elakkan bernikah di tempat awam seperti rumah kadi, masjid, hotel, dll krn psgn berisiko ditipu oleh Sindiket Nikah yg tidak diiktiraf. Tidak sah nikah jika akad dibuat dlm Malaysia oleh kadi dr Thailand.

    Kenderaan disediakan dr Tol Kuala Kangsar Lebuhraya PLUS/Pulau Pinang/Gerik/Pengkalan Hulu.

    Saya sendiri menguruskan segala urusan hingga selesai, bkn melalui pihak ketiga atau agen.

    Sila email elmyda@gmail.com atau call 0175955633 utk info lanjut.

    Terima Kasih.

    ReplyDelete
  7. kerja partime atau fulltime dirumah layari laman web ini untuk maklumat lanjut
    http://www.ringgit2u.co.nr/?id=norziha
    tidak perlu jual barang

    ReplyDelete
  8. SALAM...BERKENAAN MESIN TOPUP&BIL 24JAM.
    KOS NYA ADALAH RM500 DEPOSIT MESIN DAN RM1000 ACTIVATION MESIN..MAINTENANCE FREE SEUMUR HIDUP.HILANG KES KECURIAN(TUKAR BARU) CUMA KAMI PERLUKAN COPY REPORT POLIS SAHAJA..MODAL PERNIAGAAN BOLEH MASUKAN TERUS MENGUNAKAN MANA2 BANK.(CDM ATAU INTERNET TRASFER)..DOKUMENT YANG KAMI PERLUKAN SSM(DAFTAR NIAGA)..IC OWNER(DEPAN BELAKANG)..DAN MUKA DEPAN BUKU BANK(APA2 BANK POM BOLEH..BANK PERSENDIRIAN POM BOLEH)..BANK IN KAN RM1500 KE (512343516944)MAYBANK (ATAS NAMA MOBILE MONEY INTERNASIONAL)..SELEPAS MEMBUAT PEMBAYARAN SILA SMS/WHATSAPP KE 014-5081693 (NAMA&ALAMAT,,MASA,TARIKH,JUMLAH,DAN CARA PEMBAYARAN DI BUAT)..SETELAH MESIN DI COURIER NUMBER TRACKING AKAN DI SMS/WHATSAPP SECEPAT MUNKIN..PROSES COURIER 2-3HARI WAKTU KERJA..SETELAH MESIN SAMPAI PADA ANDA SILA MAKLUM KAN SECEPAT MUNKIN..PIHAK KAMI AKAN MENELIFON ANDA BAGI PROSES TUNJUK AJAR DAN CARA PENGUNAAN MESIN INI SEHINGGA ANDA FAHAM DAN MAHIR MENGGUNAKAN NYA...SEGALA PERTANYAAN ATAU MAKLUMAN SILA CALL/SMS/WHATSAPP KAMI DI 0145081693..SEKIAN TERIMA KASIH..
    http://talahah.blogspot.com/
    boleh buka link ini ye untk keterangan pasal mesin topup.
    TF SALES AND SERVICES (ca0176345-v)
    talahah.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. SALAM...BERKENAAN MESIN TOPUP&BIL 24JAM.
    KOS NYA ADALAH RM500 DEPOSIT MESIN DAN RM1000 ACTIVATION MESIN..MAINTENANCE FREE SEUMUR HIDUP.HILANG KES KECURIAN(TUKAR BARU) CUMA KAMI PERLUKAN COPY REPORT POLIS SAHAJA..MODAL PERNIAGAAN BOLEH MASUKAN TERUS MENGUNAKAN MANA2 BANK.(CDM ATAU INTERNET TRASFER)..DOKUMENT YANG KAMI PERLUKAN SSM(DAFTAR NIAGA)..IC OWNER(DEPAN BELAKANG)..DAN MUKA DEPAN BUKU BANK(APA2 BANK POM BOLEH..BANK PERSENDIRIAN POM BOLEH)..BANK IN KAN RM1500 KE (512343516944)MAYBANK (ATAS NAMA MOBILE MONEY INTERNASIONAL)..SELEPAS MEMBUAT PEMBAYARAN SILA SMS/WHATSAPP KE 014-5081693 (NAMA&ALAMAT,,MASA,TARIKH,JUMLAH,DAN CARA PEMBAYARAN DI BUAT)..SETELAH MESIN DI COURIER NUMBER TRACKING AKAN DI SMS/WHATSAPP SECEPAT MUNKIN..PROSES COURIER 2-3HARI WAKTU KERJA..SETELAH MESIN SAMPAI PADA ANDA SILA MAKLUM KAN SECEPAT MUNKIN..PIHAK KAMI AKAN MENELIFON ANDA BAGI PROSES TUNJUK AJAR DAN CARA PENGUNAAN MESIN INI SEHINGGA ANDA FAHAM DAN MAHIR MENGGUNAKAN NYA...SEGALA PERTANYAAN ATAU MAKLUMAN SILA CALL/SMS/WHATSAPP KAMI DI 0145081693..SEKIAN TERIMA KASIH..

    http://talahah.blogspot.com/

    boleh buka link ini ye untk keterangan pasal mesin topup.
    TF SALES AND SERVICES (ca0176345-v)
    talahah.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Saya Encik .marsha Goodman dan Ketua Pegawai Eksekutif Peminjam Wang Pure, Bagi pihak pegawai-pegawai syarikat keseluruhan i dengan ini mengumumkan kepada anda bahawa kami memberi pinjaman murah pada 3% kadar faedah disediakan untuk peminjam tempatan dan antarabangsa. Kami juga disahkan, boleh dipercayai, boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik dan pembiaya bekerjasama untuk Harta sebenar dan apa-apa jenis kewangan perniagaan, kami memberi pinjaman jangka panjang untuk 1 hingga 20 tahun maksimum. Jika anda berminat untuk memberi pinjaman pinjaman sila hubungi kami sekarang melalui fasterloanservice@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Saya seorang pemberi pinjaman pinjaman peribadi yang mempunyai semua yang diperlukan untuk menjadi pemberi pinjaman tulen i memberi pinjaman yang terbaik kepada pelanggan saya pada kadar faedah rate.The yang sangat mudah pinjaman ini adalah 3% .i memberi pinjaman kepada individu awam dan swasta. jumlah maksimum i memberi pinjaman ini adalah $ 1,000,000.00 USD mengapa jumlah minimum i memberi adalah 5000.for maklumat lanjut hubungi kami email fasterloanservice@gmail.com
    Butiran penuh anda:
    Nama Penuh: .........
    Negara: .............
    negeri: .............
    Seks: .............
    Alamat ............
    Tel: .............
    Pendudukan: ...... ..
    Jumlah yang diperlukan: ............
    Tujuan Pinjaman: ...... ..
    Pinjaman Duration: ............
    Nombor Telefon: .........
    E-mel hubungan: fasterloanservice@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Salam sejahtera,

    ANDA ADA MASALAH:

    · STRESS – masalah sakit kepala, migraine, tekanan perasaan, lesu, mudah penat, mudah lupa, susah tidur dan sukar bernafas.

    · MASALAH BERKAITAN SARAF - asma, gout, rasa kebas/lenguh/sengal, sakit pinggang, sakit sendi/otot, tulang retak, senggugut, buasir, masalah budak kencing malam

    · MASALAH BERKAITAN KULIT - jerawat, panau, bisul, tumit pecah, kulit kering, ruam lampin, kaki/badan/alat sulit berbau

    · KECEMASAN - luka, melecur, terkena api, bias gigitan serangga, bengkak, kembung perut, selsema, kejang otot, lebam dan sakit gigi

    · MASALAH ANGIN DALAM BADAN

    · MASALAH BADAN BERBAU

    · MASALAH HUBUNGAN SUAMI ISTERI


    Jangan risau...MUSCARE AROMA ada jawapannya..

    Untuk keterangan lanjut, klik:

    http://rahsiamuscare.blogspot.com/p/muscare-aroma.html

    https://www.facebook.com/untuk.family.bahagia


    Testimoni pengguna boleh tengok:

    http://rahsiamuscare.blogspot.com/p/testimoni.html

    Sekian, terima kasih

    ReplyDelete
  13. Anda guna prepaid?????
    Jom join line yg paling banyak kelebihannya di negara...
    Untuk jd bisness sampinganpn boleh, yg paling penting untuk diri sendiri sebagai pengguna... Apa linepn topup tetap kn topup tapi ad ke mana2 line bl topup lama2 dia bg tiket kapal terbng free???..
    TP kita leh bagi.....
    Info lanjut.... 019-6459777 ( sms/ whatApp)
    Email : jeffzafri6095 @gmail.com

    ReplyDelete
  14. Kami cater briyani.bukhara.Pekerja asing Dari Bangladesh berapa ramai kita sediakan bolih cal01139059496 aji

    ReplyDelete
  15. Pemborong kad prabayar. Semua network bolih tempahan bandalenovo@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Kami dgn izin Allah unit bag I .lander.kidney .jantung .lancing manis bolih ubati I in Allah hubungi 01139059406 Hj muhammad

    ReplyDelete
  17. Ubat bagi buah pinggang.jantung.kanser bolih di unit cal 01139059496

    ReplyDelete
  18. ingin bercuti ke Krabi ?
    kami RazaHolidays SDN.BHD adalah agensi pelancongan yang berdaftar dengan kementerian pelancongan dan menyediakan pakej-pakej melancong dalam dan luar negara.

    KRABI 3hari 2malam RM 490 (ALL IN)
    Termasuk :
    - makan sepanjang lawatan
    - penginapan sepanjang lawatan
    - pengangkutan sepanjang lawatan
    - Menaiki Boat lawatan 4 pulau (Tub island, Chicken Island, Poda island dan gua phranang)
    - Set snorkel

    Tempat adalah terhad!
    Untuk maklumat lanjut sila hubungi/Whatsapp 01112430145 (rafiq)

    ReplyDelete
  19. Syarikat kami Menyediakan Perkhidmatan Kawalan Serangga Makhluk Perosak Seperti:-

    Anai - Anai
    Lipas 
    Tikus
    Semut
    kelawar
    Dan Lain - Lain..
    jaminan diberikan
    Pemeriksaan Terus Ke Rumah Anda
    Harga Boleh Dirunding, Jika Berminat 
    Hubungi Saya Segera
    01133437813 juga boleh whatsapp

    ReplyDelete
  20. @@@JUALAN PENUTUP DAN SEMPENA TAHUN BARU CINA@@
    CONDOMINIUM BARU DI BAWAH HARGA PASARAN UNTUK DIMILIKI DI SELANGOR SAHAJA !! DARI RM3XXK !!
    *** Ayuh cepatTT !! Dapatkan satu sebelum terlambat dan mula mendapatkan sebelum BLOK BARU dilancarkan !! ***
    Ia ADALAH SANGAT MUDAH, anda boleh memiliki rumah sendiri yang moden & Kualiti RUMAH IMPIAN dengan saiz lebih kurang. 1000sf !! pegangan rumah adalah mutlak anda !!
    Projek: Southville City oleh MAH SING group
    Saiz: Jenis 956sf A (Intermediate)
    Jenis C 960sf (Endlot)
    Jenis B 1017sf (Sudut)
    ~ PERCUMA 2 Letak Kereta
    ~ PERCUMA 4 Unit Air-Conditioer
    ~ PERCUMA 2 Unit Pemanas Air
    ~ PERCUMA 12 bulan Yuran Penyelenggaraan
    ~ PERCUMA SPA yuran perundangan + Pembayaran
    ~ PERCUMA Yuran Guaman Perjanjian Pinjaman
    *** Hanya RM3000.00 untuk menempah satu unit !! 12 bulan
    0% EPP untuk down payment pembayaran anda ***
    *** BOLEH memohon Pinjaman Kerajaan ***
    *** BOLEH Pengeluaran KWSP / KWSP ***
    *** BUMIPUTRA Diskaun Istimewa! ***
    Telefon/Whatsapp saya segera untuk booking UNIT YANG BAKAL ANDA BELI DAN MELABUR SEKARANG!!!! (En.Rukaini/ 0199364501)
    11.30pm 26/02/2015
    _____________________________________________________
    @@@CLOSING SALESSS@@@@
    NEW CONDOMINIUM AT BELOW MARKET PRICE TO OWN IN SELANGOR!!FROM ONLY RM3XXK!!
    ***HURRY!! Grab one before its too late and start earning before NEW BLOCK Launching!!***
    It's EASY ENTRY, you can own yourself a Modern & Quality DREAM HOUSE with size approx. 1000sf!! And yet it is FREEHOLD!!
    Project: Southville City by MAH SING Group
    Size: Type A 956sf (Intermediate)
    Type C 960sf (Endlot)
    Type B 1017sf (Corner)
    ~FREE 2 Car Park
    ~FREE 4 Units Air-Con
    ~FREE 2 Units Water Heater
    ~FREE 1 Year Maintenance Fee
    ~FREE SPA Legal Fee + Disbursement
    ~FREE Loan Agreement Legal Fee
    *** Only RM3000.00 to book a unit!! 12 months 0% EPP scheme for your Down-payment***
    *** CAN apply for Government Loan ***
    *** CAN Withdraw EPF/KWSP ***
    *** BUMIPUTRA Special Discount! ***
    Call/Whatsapp me now for THE LEGAL UNIT THAT YOU WILL BUY AND INVEST NOW!!!!!!!!! (Mr.Rukaini/ 0199364501)
    11.30pm 26/02/2015
    https://www.facebook.com/pages/RumahBungalowKondo-murah-murah-Kuala-Lumpur-dan-Selangor-Malaysia/383652055139284?ref=aymt_homepage_panel

    ReplyDelete
  21. Buat Duit Tanpa Modal
    Mudah je ...Jom ikut langkah kat bawah
    klik link ini dan anda akan dpt peluang untuk mendapatkan pendapatan pasif.. http://myinvitepay.com/?ref=245654

    ReplyDelete
  22. http://2.bp.blogspot.com/-vmH9lCYsGFY/Vd5Ujm51GcI/AAAAAAAAAQw/wAHuoN0_gyI/s1600/projek-iklan-2.gif

    ReplyDelete
  23. Hello, Do you need a loan from The most trusted and reliable company
    in the world? if yes then contact us now for we offer loan to all
    categories of seekers be it companies or for staff usage. We offer
    loan at 3% interest rate, Contact us via email:
    yinyangfirms@gmail.com

    (1) Full Name
    (2) Full Address
    (3) Country
    (4) Age
    (5) Occupation
    (6) Tell phone number
    (7) Sex:
    (8) Loan Amount needed:
    (9) Loan Duration

    Email us at: yinyangfirms@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Hai, Kami mencari penderma buah pinggang Kami terletak di India, Kanada, UK, Turki, Amerika Syarikat, Malaysia, Afrika Selatan, Jordan dll
    Sangat segera. B + ve, O + ve dan A + ve
    Whataspp: +917204719376
    Whataspp: +917204719376
    sunajkidneyfundation@gmail.com
    Dr Sunaj

    ReplyDelete
  25. Hai, Kami mencari penderma buah pinggang Kami terletak di India, Kanada, UK, Turki, Amerika Syarikat, Malaysia, Afrika Selatan, Jordan dll
    Sangat segera. B + ve, O + ve dan A + ve
    Whataspp: +917204719376
    Whataspp: +917204719376
    sunajkidneyfundation@gmail.com
    Dr Sunaj

    ReplyDelete
  26. Hai, Kami mencari penderma buah pinggang Kami terletak di India, Kanada, UK, Turki, Amerika Syarikat, Malaysia, Afrika Selatan, Jordan dll
    Sangat segera. B + ve, O + ve dan A + ve
    Whataspp: +917204719376
    Whataspp: +917204719376
    sunajkidneyfundation@gmail.com
    Dr Sunaj

    ReplyDelete
  27. Kidney donor needed urgently, My client is urgently in need of a kidney transplant, If interested to sell contact here on my what'sApp number +4915219253693 Or Email: kidneydeal@gmail.com

    ReplyDelete