Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAWAR BAGI PENYAKIT KENCING MANIS


Penduduk pribumi di pendalaman Mongolia telah turun temurun mengetahui tentang kebaikan "Seabuckthorn" iaitu sejenis tumbuhan liar yg hidup di sana.

Pada zaman dahulukala, apabila kuda mereka dijangkiti penyakit yg teruk dan menyebabkan kematian dalamasa beberapa hari, mereka akan melepaskan haiwan tersebut ke padang steppe di pendalaman Mongolia supaya ia mati berjauhan dari kampung halaman mereka.

Tetapi yg anehnya selang beberapa minggu, mereka dapati haiwan tersebut pulang kepada tuan pemiliknya bukan sahaja masih sihat, tetapi dalam keadaan yg amat cergas dan bertenaga.

Setelah kejadian yg sama berlaku beberapa kali, mereka mengambil keputusan utk mengekori kuda2 uzur yg hampir menemui maut tersebut dan melihat tumbuhan apa yg mereka makan.

Secara tidak sengaja, mereka menemui "Seabuckthorn" iaitu sejenis tumbuhan berbuah seakan2 ceri kecil yg tumbuh di tanah steppe Mongolia. Mereka dapati kuda tersebut telah memakan dan mengunyah buah seabuckthorn semasa berkeliaran di serata kawasan padang dan bukit bukau. Setelah beberapa hari, bukan sahaja haiwan malang tersebut semakin bertenaga, malah ia mula menunjukkan tahap kecergasan yg amat luar biasa. Itulah keajaiban khasiat Seabuckthorn.

Seabuckthorn juga dikenali dgn nama saintifiknya "Fructus Hippophae"

Kapsul SNE Seabuckthorn
Syarikat terbesar didunia yg mengkaji dan memproses seabuckthorn dikenali sebagai YuHangRen dengan dibantu oleh Chinese Academy of Medical Sciences dan Nan Kai University.

SNE Marketing Sdn Bhd pula adalah syarikat pemasaran produk seabuckthorn terbesar di dunia. Logo SNE dipaparkan dengan megahnya di bangunan YuHangRen di Shanghai dan Pendalaman Mongolia. Di Malaysia, SNE Marketing Sdn Bhd mempunyai ibu pejabat bertempat di Kuala Lumpur.

Contoh Testimoni Pelanggan Kencing Manis.
Pesakit mengidap kencing manis yg kronik dan mengakibatkan luka kudis yg besar pada kaki. Pada bulan pertama shj pesakit telah menunjukkan perubahan yg amat ketara. Setelah 3 bulan mengamalkan kapsul SNE seabuckthorn, luka tersebut sembuh dan kering sepenuhnya.

Selain dari kencing manis, kapsul SNE juga digunakan dgn berkesannya untuk darah tinggi, sakit buah pinggang, barah, tiroid, kanser payudara, buasir, gastrik, senggugut, sakit jantung, paru-paru, hepatitis B, kelamin lemah, keputihan, sembelit, ulser, gout, katarak mata, sakit kulit (psoriasis), kulit sensitif, migrain, strok, kebas anggota, sawan, asma, sakit otot, jerawat dan pelbagai lagi.

Jika anda atau ibu dan bapa anda mengalami penyakit kencing manis atau mana2  penyakit diatas, jangan biarkan ia berlarutan. Silalah telefon saya dgn segera. Saya telah melihat testimoni pelbagai pesakit yg amat bersyukur kepada tuhan kerana telah menemukan mereka dgn kaedah rawatan alternatif ini, kerana bagi kebanyakan mereka, rawatan di klinik atau hospital tidak lagi berupaya membantu. Penglibatan saya dengan SNE sudah lebih 1 tahun sejak Oktober 2009

SNE Marketing Sdn Bhd
Shamelin Business Centre,
Jln 4/91, Tmn Shamelin Perkasa,
56100 Kuala Lumpur Malaysia
 
Untuk mendapatkan Kapsul SNE dan Sebarang pertanyaan sila hubungi:

Shakif Mohd

016 276 3824
shakif99@gmail.com

No comments:

Post a Comment