Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERNIAGAAN PELABURAN FOREX | OWN BUSINESS


Saya adalah programmer atau perancang perisian Metaquotes MQL(Metatrader) dan telah banyak mencipta sistem pelaburan automatik yang juga dikenali sebagai 'expert advisors' atau 'forex robot'.

Saya juga secara peribadi mempunyai pengalaman sebagai pelabur dan pengurusan akaun pelaburan forex.

Setelah hampir lima tahun dalam kegiatan pelaburan termasuk analisis strategi, saya kini yakin ciptaan terbaru saya akan memberi kejayaan dan keuntungan yang berpatutan.

Dari semua itu, saya ingin membuka perniagaan pelaburan forex secara rangkum dan mencari rakan kongsi yang boleh mengeluarkan modal sebanyak RM $30,000 untuk membiayai penubuhan perniagaan ini seperti pejabat, laman sesawang, iklan dan sebagainya.

Anggaran pulangan perniagaan pada tahun pertama adalah RM $500,000

Antara perniaagaan yang dimaksudkan adalah

1) penjualan dan langganan program-program automatik pelaburan forex yang saya cipta

2) pendidikan membuat sistem atau program automatik pelaburan forex

3) pendidikan asas dan umum pelaburan forex secara sah

4) pendapatan dagangan rebat atau 'rebate'

5) pendidikan pelaburan forex menerusi surat

6) pengurusan pelaburan akaun forex

Jika berminat, sila email duniafx@msn.com
 
 

2 comments:

  1. Terima kasih. Facebook saya ialah norwaheda saim.

    ReplyDelete
  2. Forex Trendy is a revolutionary application capable of finding the most PROFITABLE continuation chart patterns. It scans through all the forex pairs, on all time frames and analyzes every prospective breakout.

    ReplyDelete