Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PEMBEKAL TEPUNG GANDUM | RM 1.70 / KG


Assalamua'laikum..

Kepada anda yang memerlukan bekalan Tepung Gandum

Pembelian dari jumlah 1000 kg hingga 24 tan per hantaran

Kami sedia berikan harga yang amat berpatutan serendah RM 1.70 / kg - RM 2.20 / kg

Tempahan hendaklah dibuat segera kerana ianya bergantung pada stok yang ada dan harga pasaran

Saya masih ada stok sehingga 150 tan sahaja

Cepat hubungi saya, untuk jumlah yang banyak sahaja

Sila email ke mas.bidaraflour@gmail.com

Harap anda beri kerjasama. Ini hanya untuk serius buyer only

10 comments:

  1. Hai...klu saya nak 65kg bole dpt brape $?

    ReplyDelete
  2. salam tuan, saya nak tanya ada tak supply tepung hongkong dan tepung naik sendiri?
    saya perlukan 3beg tepung hongkong 25kg dan 2beg tepung naik sendiri 25kg setiap bulan... kalau ada dan harga cantik bolehlah offer pada saya... ni phone saya 0132525886...azrul, shah alam

    ReplyDelete
  3. Hi Mas.
    Kedai roti saya akan buka feb 23 2014.
    Saya nak tepung gandum. Boleh offer berapa sebut harga. Quantity tak banyak. Approx. 5, 000 ke 8, 000 kg for starting.
    Kedai di puchong puteri.
    Frankie fung hp. 0162295548

    ReplyDelete
  4. Hi Mas.
    Kedai roti saya akan buka feb 23 2014.
    Saya nak tepung gandum. Boleh offer berapa sebut harga. Quantity tak banyak. Approx. 5, 000 ke 8, 000 kg for starting.
    Kedai di puchong puteri.
    Frankie fung hp. 0162295548

    ReplyDelete
  5. Salam, kami cafe di Subang Jaya, nak tanya kalau nak tepung lebih kurang 10-15kg seminggu, macam mana eh?

    ReplyDelete
  6. Salam... Puan, boleh bg saya sebutharga utk 150tan tepung gandum. Dan berapa kapasiti max puan boleh supply utk sebulan. Asap... Email saya ice7tynine@gmail.com. atau hubungi saya, izi - 0132127571

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum.... Tuan,sy dari padir gudang johor bahru...ada suply tepung sampai sini tak? Pleasee whatsaap sy.017-7441495.pemborong santan dan pertanian dan runcit

    ReplyDelete
  8. nak oder tepung gandum 1.70 sekilo untuk 1 tan

    ReplyDelete
  9. Masih ada lg ke tepung gandum

    ReplyDelete