Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JAM TANGAN XCEL | ANTI-CLOCKWISE | JAM ISLAM


Merujuk kepada prinsip keabadian tenaga, tenaga tidak boleh dicipta dan dimusnahkan namun ia boleh dipindahkan. Dalam proses transformasi, sebahagian tenaga ditukar menjadi haba bagi mengekalkan keseimbangannya. Haba yang terhasil perlu disebarkan melalui proses seperti pancaran atau radiasi dan sebahagiannya ditukar menjadi tenaga.

Tubuh manusia yang terdiri lebih daripada 50 trilion sel membentuk kesempurnaan suatu kehidupan dengan berbagai tingkah dan geraklaku. Kesemuanya memerlukan tenaga dan sumber terbesar bagi tenaga ialah tenaga yang dihasilkan melalui proses ATP di dalam air selular. Tenaga yang bersih dijana daripada tubuh yang sihat meminimakan sebarang bentuk bahan buangan yang berlebihan keracunan dan normal umpamanya nafas yang segar, urin bersih dan tidak berbau sehinggalah najis yang normal.

CVT memperkenalkan jam QuantumXcel sebagai satu-satunya rekaan sebagai medium yang menggunakan mekanisma pusingan arah ke kanan (lawan arah jam biasa) dan rakaman getaran tenaga magnetik daripada sumber suci dan murni yang mampu mengimbangi berbagai tahap ketidakseimbangan tubuh. Ia secara bio-fizik berupaya menyerap tenaga haba dan dengan pantas mengubah tenaga kepada 8-14 nanometer jarak gelombang bio-fizik yang boleh meningkatkan aktiviti molekular bagi molekul air di dalam organ tubuh. Ini amat berkesan untuk fungsi metabolisma tubuh, melancarkan sistem peredaran darah malah sehingga merangsang sistem imun, antibodi dan hormon seseorang yang mewakili tahap semangat, emosi dan minda.
 
 
 
 

1 comment: