Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JANA PENDAPATAN DENGAN MYKAD | IC | KAD PENGENALAN

Tahukan anda bahawa MyKad yang kita miliki sebenarnya boleh memberi kita menjana pendapatan secara sah melalui perbelanjaan orang ramai malah diakui sendiri oleh Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) serta Multimedia Development Cooperation(MDeC).

Apa yang menariknya, pendapatan yang anda perolehi adalah pendapatan secara berterusan daripada hasil perbelanjaan orang ramai melalui program terkini Affiliate Junction(AJ) iaitu Projek Aplikasi MyKad Smart Shopper Program. Program ini telah dimasukkan di dalam booklet MDeC terdapat 50 aplikasi yang terdapat di dalam Mykad. Aplikasi yang terkini adalah Affiliate Junction (AJ) di mana pengguna hanya perlu mengaktifkan MyKad secara PERCUMA untuk menikmati Diskaun yang mengkagumkan apabila berbelanja di outlet yang berdekatan sehingga mencecah 20% ( Body Bizz, Cathay, Canadian Pizza, dsb..)

Selain itu, Program ini juga menawarkan kepada Perniaga yang mempunyai Outlet berminat menjadi salah satu daripada Merchant program ini. Penyertaan program adalah F.O.C ini kerana MDeC telah menyediakan Dana peruntukan sebanyak 1.5 Juta bagi installasi system Affiliate Junction serta Promosi bagi Outlet yang terlibat.

Ingin tahu Bagaimana dan Caranya…

Sila email butiran

NAMA, LOKASI, NO. TEL, PEKERJAAN serta KETEGORI KEDAI ke

affiliatemykad@gmail.com

atau hubungi MFAIRUS 0197779987

No comments:

Post a Comment